Sommarlov
I dag har vi släppt tre små kreatur på sex veckors grönbete. Sex veckor med sovmorgon, sommarlovsmorgon på tv, slöa förmiddagar, frukost på altanen och dagen som den kommer. Exakt HUR härligt? Vi firade in det, på begäran, med tacos och festis och alla under 18 fick presenter, legobyggsatser och kläder. Kanske lite over the top, men vad kan jag säga, jag har verkligen sett fram emot detta. Alla dagar med väckning, tider att passa och extrakläder att packa ner, de har ju funkat jättebra. Men nu har de pausats och å, vilken lättnad ändå.
Krille och jag jobbar några dagar till, omlott, men de små människorna i familjen har från och med nu full frihet.
