Det börjar bra
Så här är det:
Klockan är halv nio, jag sitter på altanen med frukost och en tidning. Vilmer sover fortfarande, Folke och Bosse leker på lekrummet med sömnrufsiga frisyrer efter att ha sovit gott ända till halv åtta. Jag var ett under av effektivitet på jobbet igår, och kommer nog lyckas att få ihop allt till semestern som börjar om en vecka. Jag lyckades ta mig sjutton lägga mig i tid igår också, och har sovit som en stock i natt. Och så har jag hittat en ny favoritlåt. Solen skiner, den värmer redan och lovar mig en helt ljuvlig dag. En dag som är helt oplanerad hittills. Eller ja, först ska jag dricka upp mitt kaffe. Men sedan vet jag inte.
Antingen är det så, eller så har jag dött och kommit till himlen.
Jag vet inte så noga.
